fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
06.09.2016

5 מקומות שווים לטיולי שטח עם הרכב

ישראל היא מדינה עם מתווה גיאוגרפי קלאסי לטיולי שטח. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המסלול שלכם ולהכיר את המאפיינים הבולטים של חמישה אזורים שונים לפחות: רמת הגולן והגליל העליון, השרון ומישור החוף, הרי ירושלים והשפלה, מדבר יהודה והערבה

הדרך הכי טובה לנצל את המפרט הטכני והביצועים של רכבי שטח היא להכיר את המקומות המומלצים בארץ. עם זאת, חשוב כמובן לשמור על הזהירות ולבחור מסלול טיול גם לפי העדפות אישיות ותנאי מזג האוויר.

הנה למשל 5 מקומות שווים לטיולי שטח עם הרכב באזורים שונים ברחבי הארץ:

  1. רמת הגולן והגליל העליון: עין שריר

היתרון של טיול שטח בעין שריר הוא דרגת קושי נמוכה ומצד שני גם בריכת מים עם נוף עוצר נשימה. אורכו של המסלול 12 ק”מ והוא נמשך בממוצע 3-4 שעות.

הטיול באזור עין שריר מתאים לכל רכב עם הנעת 4X4, ובחלקו הראשון שמגיע עד לבריכה אפשר לנסוע אפילו עם רכב פרטי ומשפחתי סטנדרטי.

  1. השרון ומישור החוף: נחל פולג

מי שגר באזור המרכז ולא רוצה להתרחק כדי להתנסות בנהיגת שטח חייב להכיר את המסלול של נחל פולג. אורכו 18 ק”מ, הוא נמשך בממוצע 2-3 שעות והוא נחשב בדרגת קושי קלה לרכב שטח גדול.

העונות המומלצות עבור מסלול נחל פולג הן האביב, הקיץ והסתיו, אך יש נהגים מנוסים שישמחו להגיע אליו גם בחורף. גם במסלול הזה אין מגבלות שטחי אש ונקודת המוצא שלו היא מחלף געש בכביש החוף.

  1. הרי ירושלים והשפלה: מבן שמן ללטרון

רוצים להישאר בקרבת עיר הקודש? המסלול ממחלף בן שמן ללטרון יבטיח עבורכם לפחות 5 שעות של הנאה בלתי נשכחת. באזור הרי ירושלים והשפלה יש עדיפות מיוחדת למסלול הזה, כי אורכו 20 ק”מ ואין בו מגבלות שטחי אש.

נקודת ההתחלה היא מצפה מודיעין וניתן לצלוח אותו גם עם רכבי שטח רכבים. חוץ מזה, יש לציין את היתרונות של המסלול מבחינת קרבה לקמפינג, שמורות טבע ואתרי פיקניק משפחתיים.

  1. מדבר יהודה: מצוק ההעתקים

אי אפשר לדבר על נהיגת שטח בישראל בלי להזכיר את מדבר יהודה. אחד האזורים היפים בעולם מציע מסלול אידיאלי עבור נהגים מנוסים, שמתחיל מקיבוץ אלמוג וממשיך עד מצוקי דרגות. מסלול הנהיגה לאורך מצוק ההעתקים נמשך 5-7 שעות ואורכו 40 ק”מ.

  1. הערבה: הר כרכום

המסלול להר כרכום הופך את הדרך לאילת לחוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה. אורכו של המסלול 100 ק”מ, הוא נמשך 48 שעות וניתן לטייל בו בסופי שבוע ובחגים בלבד.

הר כרכום מוכיח שאין תחליף לשילוב בין נהיגת שטח והליכה רגלית. כדאי להקציב יומיים עבור המסע ולא לשכוח עצירות יזומות להתרעננות.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100