fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
11.03.2017

5 כללי בטיחות לנסיעה עם ילדים ברכב

רכב פרטי הוא פתרון התחבורה הנפוץ בישראל וסביר שגם אתם מבלים בו עם המשפחה על בסיס יומי לפחות. כתוצאה מכך, עליכם להכיר היטב את כללי הבטיחות ולשמור עליהם

נסיעה ברכב בטיחותי יכולה להציל חיים והיא חשובה שבעתיים כאשר אתם נמצאים יחד עם המשפחה. היות והרכב הפרטי הוא פתרון התחבורה הנפוץ בישראל, כל הורה צריך לדעת איך לשמור על הבטיחות מהרגע שבו הוא עולה על ההגה:

כיסא בטיחות מתאים

ערבו את הילד בבחירת כיסא הבטיחות כדי להשיג את שיתוף הפעולה שלו, אבל ודאו שהוא מתאים לו מבחינת מידות וגיל. תינוק עד גיל שנה ועד משקל 9 ק”ג צריך לנסוע נגד כיוון הנסיעה, בעוד ילדים גדולים יותר יזדקקו לכיסא מסוג בוסטר.

הימנעו מהסחת דעת

נסיעה על רכב חדש היא חוויה נהדרת וסביר להניח שתרגישו פיתוי עז לנסות את כל הכפתורים, הלחצנים והמערכות. חוץ מזה, המשפחה שנמצאת איתכם ברכב בטוח תסיח את דעתכם עם ויכוחים והערות.

התפקיד שלכם הוא להימנע מכל זה ולהישאר מרוכזים. במידה ואינכם מצליחים לשמור על ריכוז או לחילופין מרגישים עייפים, עצרו להתרעננות. נסו להחליף את משמרת הנהיגה עם בני הזוג ולעולם אל תורידו את המבט מהכביש.

עצרו בצד הדרך בבטחה

חייבים לעצור בצד הדרך כי הילד בוכה או צריך לשירותים? עשו זאת בבטחה. זכרו שיש רק מספר מקומות בודדים על כל כביש מהיר שבהם ניתן לעצור. במידה ואין מקום כזה, אל תסכנו את עצמכם ואת שאר הנהגים. ותרו על עצירה עד שתגיעו לתחנת דלק או לפחות תחנת אוטובוסים.

בנוסף, בשום פנים ואופן אסור לעצור את הרכב על כביש ללא שוליים – גם אם אין מכוניות באופק.

אבזרו את הרכב במשחקים מתאימים

משחקי ילדים שמתאימים לבית לא בהכרח יתאימו גם לרכב. התפקיד שלכם בתור הורים ונהגים הוא לאבזר את הרכב בצעצועים שמצד אחד לא יסיחו את דעתכם, אך מצד שני גם לא ישעממו את הילד. רצוי לתת עדיפות למשחקים שלא תופסים הרבה מקום ושבכל מקרה לא מחייבים אף סוג של מעורבות מצדכם. אם יש לילד כמה משחקים אהובים, אפשר לתת לו לבחור מתוכם או לשמור כמה צעצועים באופן קבוע בתוך הרכב.

סעו לאט!

בסופו של דבר, עדיף לכם להגיע באיחור קטן מאשר חלילה לעבור תאונה או לסכן את המשפחה. הכלל הכי חשוב בנסיעה בטוחה על רכב משפחתי היא לשמור על המהירות המותרת. סעו לאט ואל תשכחו לשים לב למה שקורה סביבכם.

שמרו על ערנות כלפי שאר הנהגים, הולכי הרגל ורוכבי האופניים. בצורה כזו לא רק תשפרו את הבטיחות, אלא גם תעבירו מסר נכון ודוגמא אישית כלפי הילדים.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100