fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
11.03.2017

4 אפליקציות שכל בעל רכב חייב להכיר

אפליקציה ייעודית יכולה לעזור לכם להגיע לכל יעד בקלות, לזהות תקלות ואפילו למצוא מקום חנייה בלי להתאמץ. רוצים לשדרג את חווית הנסיעה? הנה כמה אפליקציות שכדאי להכיר

אפליקציות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. השימוש העיקרי בטלפון החכם הוא כבר מזמן לצורך שיחות טלפון, אלא לאיסוף מידע וביצוע פעולות. כתוצאה מכך, יש היום מגוון רחב של אפליקציות ייעודיות לבעלי רכבים. שימוש נכון באפליקציות מומלץ לכל סוגי הנהגים והוא מתאים לבעלי רכב חדש או ישן.

קבלו למשל 4 אפליקציות שכל בעל רכב חייב להכיר:

  1. WAZE

אפליקציית הניווט WAZE הצליחה לשנות לחלוטין את הרגלי הנהיגה שלנו והיא נחשבת לאחת האפליקציות הפופולאריות בעולם. הערך המוסף של WAZE הוא שימוש בחוכמת המונים לטובת מתן מידע בזמן אמת.

בניגוד לתוכנות ניווט מסורתיות, הנהגים שמתקינים את אפליקציית WAZE בטלפון החכם שלהם הופכים לקהילת משתמשים. הם יכולים לעדכן את שאר הנהגים לגבי תאונות דרכים, פקקים ואירועים בדרך וכך ליצור מפה אינטראקטיבית של הסביבה והכבישים.

קהילת המשתמשים של WAZE גדלה בקצב מדהים וניתן להשתמש בתוכנת הניווט הזו גם בחו”ל. ההנחיות הן בעברית ויש אפשרות לבחור מבין סגנונות שונים של קול, צלילים וכמובן התראות.

  1. אנג’י

אפליקציית אנג’י עדיין פחות מוכרת אבל סביר להניח שכבר בעתיד הקרוב היא תספק מענה מקיף על הצרכים של בעלי רכבים בישראל. זו אפליקציה שמטרתה לתת פתרון לתחזוקת הרכב, החל מזיהוי תקלות ועד קבלת הצעות מחיר לתיקון.

האפליקציה מסוגלת לזהות מעל 1,000 תקלות ברכב ולתת הסברים ופתרונות. בנוסף, באמצעות התקנת הרכיב שמתחבר לאפליקציה ניתן לבצע מעקב אחר צריכת דלק ועלויות נלוות. התקנת הרכיב מתבצעת באופן חד פעמי והיא חובה עבור מי שרוצה להשתמש באפליקציה.

  1. פנגו

אפליקציית פנגו החלה את דרכה בערים גדולות כמו תל אביב וירושלים והתרחבה מאז לכל רחבי הארץ. זו אפליקציה נגישה, ידידותית ונוחה שמטרתה לאפשר לנהגים להחנות כחוק ולשלם דרך הטלפון במקום בכרטיסי חנייה.

הפעלת החנייה באפליקציית פנגו מתבצעת בלחיצת כפתור וכך גם הסיום. האפליקציה עוצרת את זמן החניה מחוץ לשעות שבהן צריך לשלם והיא גם עוזרת לבעלי רכבים לזכור היכן חנו. כמו כן, באמצעות אפליקציית פנגו ניתן לשלם על שימוש בחניונים נבחרים.

 CityPark

בניגוד לאפליקציית פנגו שמטרתה כאמור לשלם על החנייה, אפליקציית CityPark מיועדת לאיתור המידע הנדרש בזמן החיפוש עצמו. בעזרת אפליקציית CityPark תדעו למשל איפה יש חניה פנויה ברחוב, מה הסיכוי למצוא חניות באזורים מסוימים וכמה תצטרכו לשלם.

האפליקציה מעניקה מידע על חניונים רשמיים ודרכה ניתן להוריד קופונים להטבות והנחות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, האפליקציה לא מיועדת רק לתושבי גוש דן והיא יכולה לעזור גם באזורים אחרים בארץ.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100