fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
10.03.2018

החדשות החמות של הונדה

כל החידושים: הדגמים שרק הושקו, הטכנולוגיות שנחשפו והפרסים שהוענקו, אספנו עבורכם מקבץ קצר של חדשות הונדה

אין רגע דל בהונדה, וכמעט מדי שבוע החברה חושפת חידושים במגוון תחומים. אז הנה כל החדשות החמות של הונדה, מה-NSX ועד לסיוויק, מתערוכת טוקיו וממבחני הריסוק של ה-EURO NCAP.

 

הונדה ג’אז – הבחירה של ציי הרכב

 הונדה ג’אז זכתה בתואר “הבחירה של ציי הרכב 2017” בקטגוריית מכוניות הסופר-מיני במסגרת וועידת הרכב 2017 שנערכה בחודש נובמבר האחרון. בנימוקים לזכייה נאמר אודות  הג’אז: “אמרתם פרקטיקה בקטגוריית הסופר-מיני – אמרתם הונדה ג’אז. היא מרווחת בצורה יוצאת דופן, חסכונית מאוד בדלק וגם מפגינה אמינות מצויינת באופן מסורתי. עבור לקוחות הציים היא יכולה לשמש חלופה מצויינת גם לרכב משפחתי, ובכך לחסוך לעובד לא מעט בשווי השימוש ביחס למשפחתית הקלאסית”.

 

Honda Urban EV Concept

הונדה חשפה בתערוכת הרכב של פרנקפורט רכב קונספט חשמלי אורבני בשם Honda Urban EV Concept. רכב זה, בעל פלטפורמה חדשה לחלוטין שפותחה עבור הנעה חשמלית, מהווה חלק מחזון ה-Electric Vision של החברה. העיצוב שלו משלב קידמה ונוסטלגיה, פשטות ותיחכום, ולמרות שהוא נראה עתידני, הוא יגיע לשווקים כמכונית סדרתית כבר בשנת 2019.


הונדה סיוויק
Type R: מכונית השנה של מגזין TopGear

מגזין הרכב הנודע TopGear בחר בהונדה סיוויק Type R החדשה כ”מכונית השנה” שלו. ההונדה הספורטיבית זכתה לא רק בתואר הכללי, אלא נבחרה גם כ”קומפקטית החמה” וגם כבחירה של 22 עורכי מגזיני רכב בין-לאומיים מובילים. בין הנימוקים לבחירה שצוינו במגזין נכתב כי: “היא ממכרת, קצבית ומהירה באופן מוחץ: גיבורה אמיתית שמספקת נגישות וטירוף בחבילה אחת”. סיוויק Type R החדשה מצויידת במנוע טורבו עם 320 כוחות סוס, היא מאיצה למאה קמ”ש תוך 5.7 שניות ובעלת מהירות מרבית של 272 קמ”ש.


רבי המכר של הונדה

שני דגמי הונדה מככבים ברשימת המכוניות הנמכרות ביותר בכל רחבי העולם לשנת 2017 (חודשים ינואר-נובמבר). הונדה CR-V, רכב הפנאי הקומפקטי הנמכר ביותר בעולם, הגיע למקום הרביעי עם עלייה של 14.4% במכירות ביחס ל-2016, ואילו הונדה סיוויק החדשה מוקמה חמישית ברשימה עם עלייה של 30.6% (!) במכירות בהשוואה לשנה שעברה (נתונים – JATO Dynamics).


חמישה כוכבי בטיחות לסיביק החדשה

הונדה סיוויק החדשה נבחנה בסבב מבחני הריסוק של ארגון ה-EURO NCAP וזכתה בחמישה כוכבי בטיחות – מספר הכוכבים המקסימלי שניתן להשיג במבחנים, ובציון של 92% בהגנה על הנוסעים – מהציונים הגבוהים ביותר בקטגוריה שלה.


המנוע החדש של השנה: מנוע ההונדה NSX

מנוע ה-3.5 ליטר ההיברידי של מכונית העל הונדה NSX החדשה זכה בתואר “המנוע החדש של השנה” במסגרת תחרות מנוע השנה. המנועים בתחרות זו נבחנים בהתאם לביצועים, לרעש המנוע, לתגובת המנוע, לחלקות הפעולה שלהם ולצריכת הדלק. ב-NSX החדשה, מנועים חשמליים מעצימים את פעולת מנוע הבנזין ומספקים תגובה מיידית, מומנט חזק במיוחד וביצועים חסרי תקדים.


הנשים (שאוהבות ביצועים) בחרו בסיוויק Type R
הונדה סיוויק Type R הספורטיבית זכתה בתואר “Women’s World Performance Car of the Year” במסגרת התחרות היחידה בעולם הרכב שבה שופטות אך ורק עיתונאיות שהן נשים. בתחרות, שנערכה זו השנה השביעית, שפטו 26

עיתונאיות רכב מ-22 מדינות שונות (כולל ישראל!), והסיוויק התחרתה בלא פחות מ-420 דגמים נוספים שהשתתפו בתחרות.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100